ul. Mistrzowska 15, Warszawa, Polska
+48501502343
kontakt@gepard.waw.pl

Zespół

Gabinet terapii Integracji Sensorycznej

Magda Pawłowska - Psycholog dzieci, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, psychoterapeuta osób dorosłych w trakcie szkolenia

Wykształcenie:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

Kursy i szkolenia:

  • Diagnoza i terapia integracji sensorycznej, Kurs I i II stopnia, SInet Małgorzata Karga
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia, Orticus Agnieszka Rosa
  • SIhand Zintegrowany Trening Pisania, Orticus Agnieszka Rosa
  • Obserwacja kliniczna w aspekcie fizjoterapeutycznym, Fundacja Okno
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem, Synapsis
  • Komunikacja alternatywna PECS, Poradnia Inspiracja
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu, Fundacja Pomoc Autyzm
  • Boję się mówić! Mutyzm, fobia społeczna – diagnoza i terapia, Tiki – diagnoza i terapia
  • Leczymy lęk, czyli Program Coping Cat – leczenie zaburzeń lękowych u dzieci i nastolatków, Poza Schematami
  • Idiopatyczne chodzenie na palcach, Animus Medica
  • Dziecko wiotkie, Animus Medica
  • Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka w korelacji z zaburzeniami integracji sensorycznej. Poprawne poruszanie się i tworzenie nawyków ruchowych w ujęciu fizjoterapeutycznym, Fundacja Promyk Słońca
  • Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci, Instytut Matki i Dziecka
  • Diagnoza i terapia zaburzeń wydalania, jedzenia, trichotillomanii, złych nawyków (dermatologicznych, obgryzanie paznokci), Poza Schematami
  • Stymulacja przedsionkowa z włączeniem pracy systemu wzrokowego i słuchowego, Fundacja OKNO
  • Diagnoza procesów integracji sensorycznej, Fundacja OKNO
  • Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 m.ż., PSTIS
  • ORIGINAL PLAY Kurs podstawowy, Original Play
  • Diagnoza i terapia zaburzeń lękowych u dzieci, Terapia złości i agresji u dzieci, Diagnoza i praca z dzieckiem z zespołem FAS, Specjalistyczna Poradnia Psychologiczna Centrum, Warszawa
  • Szkoła Psychoterapii Psychodynamicznej - w trakcie 4-letniego kursu

 

 

 

Ewa Korusiewicz - neurologopeda, terapeuta Metody Padovan NFR, terapeuta karmienia, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta czaszkowo-krzyżowy

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej, pedagog specjalny specjalność: pedagogika terapeutyczna
  • Pomagisterskie Studium Logopedyczne przy Uniwersytecie Warszawskim; logopeda dyplomowany  Studium Edukacji Niezależnej przy ISNS UW; specjalizacja: przedszkolna pedagogika waldorfska
  • Studium Neurologopedii Klinicznej na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, neurologopeda kliniczny

Kursy i szkolenia:

  • certyfikowany terapeuta Metody Padovan Neurofizjologicznej Reorganizacji
  • terapeuta integracji sensorycznej
  • muzykoterapeuta komórkowy (kamertony lecznicze) – Barbara Romanowska
  • Growth through Play System I stopień 2013 r – Kat Houghon, Fundacja Zrozumieć Autyzm
  • On zon Su starożytna chińska refleksologia stóp – Lada Malinakova
  • Sanjo – terapia kondukcyjna – Sabine Gross-Jansen IV moduły z V
  • Elastic Therapeutic Taping – Esther de Ru
  • Jak rozwijać umiejętność doustnego jedzenia - Marcelina Przeździęk
  • Picture Exchange Communication System (PECS)
  • Dziecięca Neurologopedia kliniczna, grupa NDT-Bobath – Aleksandra Łada
  • Integracja Odruchów Twarzy – Instytut Swietłany Masgutowej
  • Orofazjalna reorganizacja odruchów i ich funkcji – Anna Regner
  • Ergoterapia w pediatrii, terapia ręki – Teresa Kaczan
  • Gesty obrazujące ruchy artykulatorów Gora – Gabriela Lorens
  • Afazja – diagnoza i terapia moduł I i II, Afalog, Marlena Puchowska

Sylwia Modzelewska - terapeuta widzenia, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, pedagog specjalny

Wykształcenie:

  • Mazowiecka Uczelnia Medyczna w Warszawie, studia podyplomowe: Teoria Integracji Sensorycznej w diagnozie i  terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi.
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, studia magisterskie: Pedagogika Specjalna – Rehabilitacja wzroku.
  • Lingwistyczna  Szkoła Wyższa w Warszawie, studia licencjackie: Filologia angielska.
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, studia licencjackie: Pedagogika Specjalna –Tyflopedagogika

Anna Bordzio - logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog, terapeuta miofunkcjonalny

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski, Logopedia
  • Akademia Pedagogiczna im. KEN w Krakowie, Pedagogika specjalna

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła podczas wielu praktyk w szpitalach i placówkach specjalistycznych, m.in. Centrum Edukacji, Rehabilitacji i Opieki Helenów, na stanowisku logopedy. Obecnie pracuje z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zaburzeniami przetwarzania sensorycznego jako terapeuta integracji sensorycznej. Ponadto prowadzi terapię logopedyczną dzieci i młodzieży: z opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zespołami genetycznymi, , alalią, afazją, niepełnosprawnością intelektualną, wadami wymowy oraz z pacjentami w trakcie leczenia ortodontycznego. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza poprzez udział w szkoleniach i konferencjach.

Adam Anuszkiewicz - terapeuta integracji sensorycznej

Od 2017 roku pracuję z dziećmi z trudnościami przetwarzania sensorycznego. Doświadczenie zdobywałem w przedszkolach terapeutycznych oraz integracyjnych. Ukończyłem liczne szkolenia i kursy, w tym: kurs instruktorski z korektywy i kompensacji wad postawy ciała, Terapię Integracji Sensorycznej, kurs komunikacji alternatywnej PECS, Diagnozę procesów SI, Kurs Kinezjotapingu, kurs masażu leczniczego I i II stopnia.

Justyna Arasimowicz - terapeuta integracji sensorycznej

Wykształcenie:
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Pedagogika specjalna, oligofrenopedagogika
  • Uniwersytet Warszawski, Resocjalizacja
  • I i II stopień Terapia integracji sensorycznej
  • Terapia ręki
  • Podstawy diagnozy i terapii autyzmu, SOTIS Centrum Terapii Autyzmu
Doświadczenie terapeutyczne zdobywałam m.in. w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Asysta” i w Pracowni Integracji Sensorycznej „Bromba” w Warszawie, gdzie pracowałam jako terapeuta integracji sensorycznej m.in. z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu) i z dziećmi z niepełnosprawnościami.

Anna Andrzejczuk - terapia czaszkowo-krzyżowa dzieci i dorosłych, masaż Shiatsu

Kursy:

  • Kurs Terapii Czaszkowo - Krzyżowej w podejściu biodynamicznym, prowadzony przez dr Grażynę Walasek, Centrum Polarity oraz kursy doszkalające w tym zakresie (m.in. praca z szyszynką, wzmacnianie układu odpornościowego)
  • European Shiatsu School - stopień dyplomowanego terapeuty Shiatsu
  • Kurs doszkalający Shiatsu prowadzony przez Michael'a Rose
  • Doszkalające kursy z masażu klasycznego - międzynarodowa szkoła masażu w Rzymie Center of Massage Therapy, Jerzy Miklaszewski
  • I i II stopień kursu Muzykoterapii Dogłębnej Komórkowej (terapia kamertonami)
  • Studium Naturalnych Metod Leczenia "Medikon"
  • Kurs Aromaterapii prowadzony przez Polskie Towarzystwo Aromaterapeutyczne, dra Władysława Bruda i dr Iwonę Konopacką-Brud
  • kurs Masaż Dotyk Motyla, prowadzony przez Richarda Overly
  • kurs Leczenie Zaburzeń Poznawczych - połączenie zachodniego ziołolecznictwa i medycyny chińskiej, w: Centrum Szkoleniowe TOMO, Gdańsk, prowadzony przez Jeremiego Ross'a

Doświadczenie zawodowe:

  • Samodzielna praca terapeutyczna (masaż klasyczny, bańki, moksowanie, świecowanie uszu, zabiegi Shiatsu)
  • Zabiegi terapii czaszkowo-krzyżowej, m.in. w przedszkolu integracyjnym, Warszawa (terapeutka z ramienia Stowarzyszenia Salutaris, którego jestem członkinią)
  • Terapia czaszko-krzyżowa w klinice Budzik, Warszawa Międzylesie